a new phone


Idag fick jag klara besked om att jag kom in på utbildningen i april istället! Fan va skönt. Firade lite med att köpa en ny mobil, haha. Min nokia N95 är så sliten så behöver faktiskt en ny (enligt mig iaf)! Det blev en LG KU990i Viewty, I like! Snart är det helg igen och nästa vecka jobbar vi bara till tisdag. Då blir det hemfärd till Varberg och min älskade familj. Jenny kommer hem från Oslo också och det ska bli så himla kul! Sen den 25e är det Ljungby och utgång som står på tur, det ska bli super. Det är så sjukt mycket snö här i Västervik, rena vinterlandsskapet, istid som Jag och Rebecca uttryckte oss! Kallt och halt och jag har redan ramlat en gång med cykeln vilket resulterade i ett uppskrapat knä.. Så nu har jag gett upp cykeln tills gatorna är saltade. Livsfarligt. Nu ska jag alldeles strax lägga mig för jag är dödstrött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0