let's do it again, shall we?


Haha denna bilden är så kul, Jag ser ut att vara lika hög som en skyskrapa och Emilia kort som en dvärg!

Kryssningen i helgen var helt fantastico! Så sjukt kul vi hade. Till och med bussresan upp, väntetiderna och bussresan hem var kul. Stämningen var hög på julbordet, vi på sveacom fick tillsägelse av personalen att vi var för högljudda med snappsvisorna, vakter kom till Min, Amanda och Rebeccas hytt då vi hade fullt pådrag med "Jag har aldrig och Sanning/Konsekvens" för att vi var för högljudda då också. VDn blev fullast av alla och honom såg vi inte så mycket av dagen efter då han höll sig i skymundan. (och om han bara visste vilka filmer jag har på honom!! haha) Det är så mycket man vill berätta men det blir liksom inte samma sak, man måste va där för att veta hur kul det var! Det var som sagt gratis dricka hela julbordet, och fem minuter innan de stängde av kranarna gjorde vi en fruktansvärt smart grej. Vi hämtade och fyllde flera glas så vi hade ett tag framöver, bra är vi! Efter att ha laddat upp på julbordet och gått in på taxfreen begav vi oss till hytten för att pudra näsorna, om det blev så mycket av det kan jag inte minnas, men en helt galen film blev det iaf! Vi köpte eko mikrofoner på taxfreen som uppskattades av många under kvällen, haha! Lägger upp de videorna när jag känner att de finns läge för ett gott skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0