different places

Vaknade av att människor borrar i väggarna, hamrar på elementen och spikar i golvet! Det lät precis som att de var i min lägenhet. Så in med högtalarna i datorn, upp med volymen till max och sen gjorde Rihanna resten! Grymt.

Ska ner till jobbet idag en snabbis och säga hejdå till de som är där, hämta lite papper och göra lite ärenden på stan, kul när det är -15 grader ute. Nej för Erica har alla sina vinter jackor i Varberg.. Så ska jag packa, städa och längta till imorgon. Alex möter upp mig i Göteborg för en fika, vi har inte träffats sen balen!! Sen möta papi och hämta Jenny. Det blir en bra start på hemresan :)

Vill säga GRATTIS till min fina, söta lillebror som fyller 12år idag! De börjar bli så stora så snart får jag sätta koppel på mina små älsklingar! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack gumman för en trevlig eftermiddag med dig på stan!!!

2009-12-22 @ 21:51:29
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0