a lot of thinking.

Erica har ändrat plan. Hon har tänkt över lite. På måndag ringer jag till Makeup Studion och ber att få börja i april istället för januari! Då hinner jag jobba ihop ett bra kapital så jag slipper ta lån, jag kan säga upp min lägenhet i lugn och ro så att jag slipper stå här och betala onödiga hyror och jag hinner hitta en lägenhet i Göteborg! Visst är jag förnuftig? Fast jag vill inget annat än att börja i januari... Men jag stressar alltid med saker jag vill göra och sen blir det katastrof i slutändan, jag tänker liksom aldrig efter, jag bara gör det! Impuls kallas det. Så jag tog mig i kragen och tänkte om, stolt! Ska tjäna så mycket pengar dessa månaderna så jag ska kunna leva bra efter jag betalat utbildningen! Har ångest, vill börja nu! Nej, april blir det. Planering. Jag kommer gå utbildningen. Jag kommer bli det jag drömt om. Jag kommer vara stolt över mig själv om jag väntar. Det gör ont i mig att vänta men jag får ta det. Nu börjar snart IDOL finalen, sen blir det duschen och imorgon kryssning!! Gratis alkohol. We like. Vi ska få havet att gunga. Vi är laddade. Ge mig april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0