Fredag

Tiden spraaang ivæg på jobbet idag, kanske før att jag tænkte att jag skulle sola efteråt och så.
Men så blev inte fallet.. Jenny tvingade med mig till Oslo City, dær vi kikade runt i æffærer och sen vidare till Karl-Johan. Væxlade pengar gjorde vi med, hon till Turkiet och jag till Svenska. Nu kan jag alltså inte spendera de pengarna innan jag åker till Sverige :) Jag ær bra smart jag!

Istællet før att sola øvertalade Jenny mig att vi skulle køpa godis, bollar och grandiosa pizza.. Inte bra!!
Så nu har vi legat i soffan och jæst och kollat på film, somnade en stund också, gott.

Bra eller Anus?
ANUS

Efter denna helgen blir det træning, træning, ta sol, træning och træning..

Snart kommer micke mus hit och gør oss sællskap.

Ikvæll ær sista dagen på två veckor jag kan bruka denna datorn, sen åker den med på semester i Turkiet..
Det ær ett stort ANUS på det, sen førstår jag inte att man ær så dum att man tar med sin dator på sin semester.
Det heter væl semester av en anledning eller? Puckat.

Nu gapar Jenny att jag ska hjælpa henne att stæda før det gør jag ju"aldrig". Trøtt jag blir..

Sist men inte minst: Ungefær sånna hær kommentarer kastar Jenny ur sig varje dag, den enare dummare æn den andra:

J: - Erika ta ett kort på mig.
E: - varfør? Vi har en spegel hær, en stor i hallen och en stor på toaletten.
J: -Ja, men speglar førvrænger bilden!

hahaha, jag trodde jag skulle dø av skratt..

Imorgon ska jag gøra mina åtta arbetstimmar till snabba åtta arbetstimmar.
Sen blir det lørdags kos med Karoline, Amal och kanske Helene!

Nu ska jag kolla på Simpsons.

LÆNGTAR TILL NÆSTA HELG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0