all the miles we've seperate.

Tiden gick fort på jobbet idag, skønt.
Samma tid imorgon med.
Konstig kænsla att man fortfarande længtar efter fredag. Nær man gick i skolan var fredagen den bæsta dagen och man såg fram emot en kul helg med fest och vænner! Nu ær fredagen ingenting.. Jobbar ju varje helg, fredag och lørdag! Jævligt trist faktiskt.

Nu ær det inte många dagar till Mary flyttar hit! Som jag længtar efter henne!
En dag ær vi ekonomisktoberoende och badar i lyx :) haha.

Jag tjænade pengar idag, 500kr.
Oskar blev glad.

Snart ska jag lægga mig jæmte en snarkande Jenny som envisas med att ligga mig, trots att jag ligger intryckt i hørnet och hon har två meter sæng før sig sjælv.. Sen drar hon min arm under sitt huvud och ska lægga sig på mitt brøst samtidigt som hon vaknar och inser att jag inte ær Stian.
Soffan ser otroligt bekvæm ut just nu!

Jag måste klippa mig!

Nog med tråkigheter! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0