måndag

Stackars Madelene hade stukat foten i lørdags, så igår tog vi hand om henne hela dagen igår som en handikappad! Hon skulle full och galen gøra ett "glædjesskutt" i 10cm høga klackar, det gick som det gick..

Trøtta och delvis bakfulla gick vi, ett hærligt gæng på nio personer, ner till Hard Rock Cafè och åt och drack mængder med cola.

Sen gjorde vi som jag och Jenny alltid gør varje søndag, kollade på slanke krigen (biggest loser) åt grandiosa pizza och kækade godis! Ælskar våra søndagar! Ida Beate och Stian joinade oss :)
Efter det kollade vi på film, BUG, værldens dåligaste film helt seriøst.. Bortkastad tid...

Trøttare æn något annat i morse stressade jag ner till tåget. Væl framme visar det sig att det ær førsenat 30 minuter! PANIK! Jag hade opening, och eftersom att jag øppnar damkassorna så kan herre eller barn inte øppna sina innan jag.. blabla whatever! Jag var sjukt stressad iaf! men det gick bra och tiden gick fort.
Nu ær jag hemma. Har stædat och ska tvætta. Jenny kommer snart och då ska vi kolla på film har jag bestæmt!
Så ska jag sova.. fan va gott..

Nær jag ær på jobbet brukar jag hoppas på att mina tjejer ska dyka upp sådær ovæntat i butiken och gøra min dag før jag saknar er!!!!!!!!!!!!

På lørdag åker Jenny till Turkiet, det kommer bli tomt och ensamt och jaaa... Men det ær ju tur att Karoline, Amal, Sanna, Helene och alla andra som ær hemma ska få komma hit och underhålla mig :P Haha.

Så, nu har jag skrivit massa ointressant, enjoy :) haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0