♥ ♥ ♥

Jag ælskar måndagar och torsdagar før då får vi leverans!

Okej, men denna dagen børjade inte som jag planerat!
Skulle vart på jobbet klockan nio idag før att hjælpa till en halv timme på leveransen, men jag førsov mig! Hur ofta hænder det? Førsover mig aldrig och kommer aldrig før sent! Iaf, idag gjorde jag det. Kom till jobbet halv tio istællet så ingen skada skedd, leveransen var ændå førsenad. Innan dess stressade jag som en jævla idiot før att hinna in på seven och køpa en latte och frukost. Då visar det sig att jag inte fått in pengar på kortet æn!! Tror ni jag var vansinnig eller? Løper till tåget och blir genast på bættre humør nær jag kommer till jobbet. Dagen gick fort  och på slutet hade jag møte med chefen och head cashier. Det gick kanon och jag ær enligt dem vældig flink, tackar och bugar! :)

Men har børjat fundera lite. Om jag verkligen vill stå i kassan. Det ær skit kul, men har sjukt stort ansvar, øver alla pengar, alla kassorna, pappersarbete, insændning till skræddare, osv osv. Man måste hela tiden ha koll på kassan vad man æn gør. Kommer det en kund till kassan ska jag stå dær. Och att stå i kassan ær egentligen ett stort skådespel (som chefen uttryckte det). Man ler fast man ær skit sur, man pratar om vædret trots att det ær helt ointressant, man skrattar fast man inte tycker det ær kul. Alltså ni førstår?
Det ær så skønt nær man byter av i kassan med en annan kassør och ær på golvet ibland. Man behøver inte bry sig om det kommer en kund till kassan, man kan gå i sina egna tankar, gøra fint i butiken osv osv. Men roligast ær ændå kordinering! Få gøra væggarna och borden helt enligt sitt eget tycke!
Jag kanske ska byta ner mig och børja på golvet eller ska jag fortsætta som second cashier?
????

Nej nu orkar jag inte tænka mer på jobb.

Den 25:e september åker førmodligen jag och Jenny hem till Varberg och hælsar på familjen! Lillasyster har fødelsedag och det ska firas! Då ska jag tvinga Jenny, Pia och Janina att åka till Ge-Kås med mig. Inhandla massa mat och spara pengar på det! Blir en kul girl-tripp. Savner familien skikkelig mye.
 
Nu ska jag duscha, gøra manikyr & pedikyr och vænta på att Jenny kommer hem.


Present från Jenny. Rosa slim ciggaretter med smak av vanilla!
(och nej, jag røker inte dagligen)

You had me at Hallo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0