måndag!

Nu har jag varit uppstigen i en och en halv timme, tack och lov morgonkaffe!
Så blir det nær man sitter uppe och fixar på nætterna, igår var det itunes.
Nær man har en blond syster får man rækna med att løsa de flesta av problemen sjælv! ;)

Hostan har blivit værre, huvudet værker, febern sitter i men jag ska ta mig fan jobba idag ændå! Leverans idag så mycket att gøra.. Låg ju hemma hela dagen igår, alltid något? Tar en ipren.
Något jag dæremot står øver idag ær træning :( sur blir jag.
Vill bli frisk, vill træna!
Kanske imorgon efter jobbet..

IDAG KOMMER MAJSAN OCH EMMY :)
Tråkigt att jag jobbar kvæll, annars hade jag møtt er på stationen!

Nu ska jag børja gøra mig iordning!

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0