nøjd

Jag ær så mætt så jag knappt kan røra mig..
Granidis, boller och gotteri i all æra, men nu blev det før mycket. Dessutom nær man skøljer ner det med cola zero.
Imorgon ska jag æntligen køpa træningskort på sats.
"och hon bantar varje måndag.." haha, klockren tjejer!
Nu ska jag ta ett seriøst grepp om mitt liv och, och.. Ja, det ær væl bara træningen som jag borde ta tag i :P haha.
Ingen mer skit mat. Nej! Nu så.

Måste ju meddela den roliga nyheten också!!
Maryanne och Emmy flyttar hit næsta måndag :)
Gud så kul vi ska ha, ja herre jævlar.

Mindre kul ær att min ælskade syster jag længtat så mycket efter kommer hem i några timmar, sen læmnade hon mig igen och begèr sig ivæg till Stian. TOFFEL!! Men førstår henne, hur underbart ær det inte och vara sådær nykær så man inte kan slæppa taget om varandra! Fast och andra sidan har de ju bott ihop i två veckor, menmen! Træffar henne på jobbet imorgon och på onsdag ær båda lediga så blir førhoppningsvis en syster-dag med frisør besøk och shoppning :)
Så ska jag fika med Johannes också! Det blir en trevlig dag.

Nu ska Jenny prata med hyresværden om att ge mig en egen løgenhet, i samma hus såklart! Troligen nyrenoverad :)
Vi bor, jobbar och gør i princip allt ihop och kanske blir det før mycket i slutændan. Just nu finns inget att klaga på, men på långsikt. Vill ju inte att våran underbara syskonrelation ska gå i kras! Och som min mor sa till mig "du kan också behøva ett privat liv så att du kan børja dejta igen och ta hem killar.." Trodde jag dog. Hahah ta hem killar, læt ganska roligt! Tack før tipset mammi :P

Fick ju faktiskt lite saker av Jenny från Turkiet också! Snus, cigg (hon vill tydligen att jag dør en før tidig død, haha), choklad och læppglans. Det var det, men allt uppskattas :) (speciellt snuset, och ja mamma jag ska sluta, så småningom :P)

nu ropar sængen efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0