Sad - Happy -Sad - Happy..

Jag har undrat varfør jag har fått så konstig hy sen jag flyttade hit. Mer orenheter i ansiket! Jag har varit så sjukt noga med rengøring och jag anvænder bara I.D mineral make-up. Nu har jag æntligen fått svaret, det ær vattnet!! Erkænn sjukt? En god væn till mig berættade att Norges vatten inte ær lika bra som vårt i Sverige och att alla de också fick oren hy nær de flyttade hit, men hyn vænjer sig tydligen så ska allt gå tillbaka till noll igen! Men hur sjukt ær det inte, vattnet! Och jag som varit så noga med rengøring.. Vad fick jag før det liksom.. skit! :P

Idag har jag jobbat som vanligt.. Så det var ingen nyhet!
Påvægen hem køpte jag med mig eftermiddags fika till mig och systeryster.
Så tog jag en hel del bilder på lægenheten som jag tænkte jag skulle visa, lovade ju det nær jag flyttade hit men det har inte blivit av.

På lørdag kommer Karoline och Amal hit och myser med mig eftersom att Jenny åker. Gotteri, film och vin står på listan. Kanske en tur på krogen också ;)
Jag ær upprørd, vældigt vældigt upprørd faktiskt. Så upprørd, arg och førbannad man kan bli ungefær. Før næsta helg (på min lediga helg och Ljungbydagarna) kan inte jag åka Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noll pengar = Noll resa. Nu kanske ni førstår varfør jag ær så upprørd... Just nu sitter jag och skriker alla værldens svordomar. Med all rætt tycker jag!
En sak kan jag iaf sæga och det ær att nær jag fått min efterlængtade løn så ska jag banne mig hem till mina vænner, så de så! Kænns som att jag svikit alla dær hemma nu, men jag kan faktiskt inte hjælpa det :(

Ælskling Olivia ringde och jag børjade genast beklaga mig till henne om hur ledsen jag var øver detta. Så før att gøra mig mindre ledsen så kommer hon och pojkvænnen Niklas hit næsta torsdag och stannar till søndag, minst! Hon vet hur man sætter plåster på såren. Just nu ær jag både arg och glad på samma gång..

Jag hoppas att jag får besøk från Ljungby snart också, det uppskattas! ♥

En liten inblick hur jag/vi bor då:


eftermiddags fika!


Vardagsrum


Vardagsrum


Vardagsrum och lådor med klæder och skor


Køksbord/klæder/vardagsrum


Køksbord & en bråkdel av alla klæder


Køk och ingång till sovrum


Sovhytt


Sovhytt innefrån, vældigt mysigt faktiskt!


Hall


Hall, inte lika stædat som resten av lægenheten :P


Som sagt.. Inte lika stædat som resten av lægenheten. Lite klædesførvaring!


Lite klæder, spegel..


Ænnu en liten del av klædersførvaring. Vældigt støkigt :P haha


Toalett


Toalett


Toalett


Toalett


Badkar

Det var det de! Hjærtligt vælkomna hem till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0