I'm back!

Heeeeeeej !!
Æntligen har Jenny kommit hem! Hon ær brun om en chokladkaka och likaså Stian. Fusk.
På resan har de dessutom blivit kæra och ær værldens tofflar! Ganska mysigt faktiskt :)
Om jag ska skriva lite kortfattat om helgen jag var hemma i Sverige under Ljungbydagarna..
Det var en helt sjukt galen och rolig helg, mycket alkohol och massa skratt! Skønt att træffa alla igen, men saknar alla lika mycket redan.. Alkoholen gjorde sitt måste jag sæga! :P
Spenderade nætterna med Family Guy i Josefins skøna sæng, gott :)

Hær hemma har inte hænt så mycket mer æn jobb jobb och jobb!
Men imorgon kommer den efterlængtade lønen och guuuud så skønt det ska bli!!!

Det har varit så mycket nu att jag glømmer vad jag ska skriva.
Skønt att Jenny ær hemma nu iaf, she's the best.

Ikvæll blir det søndags rutin, grandiosa, boller, gotteri och slankekrigen. Det slår aldrig fel på søndagarna!

Tror jag ska lægga ut lite bilder på facebook med. Snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0