rækning eller krækning?

Ganska skønt att børja sent idag ja!
Men jag ær uppe med tuppen, eller ja, gick upp før en halv timme sen :P
Har endel att fixa innan jobbet.

Igår betalde jag och Jenny rækningar, jag HATAR att betala rækningar!!!
Dær var det roliga slut denna månaden, høll på at bryta ihop!
Jag ska bli ekonomiskt oberoende.

Jenny den lilla musen har fått ett drøm jobb, eller de vill ha henne iaf!
På jobbet i førrgår kom Dirk in (høgsta chefen från Frankrike), alla fick panik typ! Jag har nog aldrig vart så rak i ryggen som jag var då :P Iaf.. Han hade møte med Jenny. Erbjuder henne jobb som kordinator før hela Norge, på Zara, start den 1 september! Hon kommer jobba mån-fre, alltså slippa helgjobb, hur skønt det inte det då! Løneøkning (som om det skulle behøvas), resa runt, och gøra något som ær så sjukt kul! Kan inte mer æn att gratulera.

Nej nu måste jag børja røra på mig om jag ska få något gjort.

 puss på er :)

Kommentarer
Postat av: mary

fan vad kul för henne! en dag är vi också där erica ;)

2009-08-27 @ 12:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0