kærlek

Dear Diary..
I have some confessions to make, I've been shopping today.. A lot!
And I couldn't be happier :)
Som sagt, jag fick løn idag. Pengar + Erica = ojdå.
Ungefær som nær man var liten, så fort man fick pengar tog de slut lika fort som man fick dem i handen!







Bild 1. Trænings klæder från Nike!
Bild 2. En Ipod nano och eftersom att jag hatar de vanliga hørlurarna man får till i hårdplast, køpte jag ett par matchande med gummi och med olika storlekar så att man får precis de som passar sitt øra och eftersom Ipoden ska brukas vid træning køpte jag en sån man har runt armen som Ipoden sitter på. Grymt bra! :)
Men kan ju tillægga att det med Ipoden inte var planerat! Gick in och kollade i butiken och kom ut med allt det.
De som kænner mig vet att jag ær skapligt impulsiv..
Bild 3. Nødvændigheter. Torrschampoo med tropisk doft, deo, mascara och rak gel.
Bild 4. SKOR!!! Från Zara såklart. Klackar på 12 cm som ær helt underbara!
Okej, jag ær helt extas. Nu ska jag lægga in musik på min super slimmade Ipod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0