what to do?

åhhh jag ælskar min nya Ipod! Den ær så sjukt tunn och væger ingenting!
Valde en grymt stilren færg med, well done.

Funderar på om jag ska læmna tillbaka de svarta skorna jag køpte. Jag ælskar dem, men de kommer førmodligen finnas kvar om jag skulle ångra mig!

Imorgon ska jag møta sockertoppen Amal på Oslo City!
Vi ska kosa oss på vår fria dag och shoppa.
Kanske borde tænka på att shoppa lite mat med innan pengarna tar slut :P
Banken ska jag till också, måste fixa så att jag kan føra øver pengar från mitt norska konton till svenska konton.

Næsta månad ska jag køpa en laptop. Længtar!!

Jenny sover borta inatt med, herregud va kær man kan va då!
Men imorgon lovade hon att sova med mig. Vi ska træna imorgon också, skøøøøønt!
Nu har jag ju inførskaffat lite nya træningsklæder också och så har jag ju min ipod så klart ;)
Skulle køpt ett par nya træningsskor, en ny sportbh och træningshandskar idag med, men Jenny insisterade på att jag skulle ta ett par av hennes træningsskor och resten køper jag en annan gång..

dags att sova snart kanske?

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag hade nog behållt dem svarta om jag var du. Dom andra blir du väldigt begränsad med:) Puss love

2009-08-26 @ 01:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0