søndag...

Nu har jag legat i soffan i flera timmar, bara legat! Så jævla tråkigt.
Funderar på om jag ska orka dra mig upp och lægga mig i badet før lite uppfræshning!

Oskar har førmodligen en lægenhet till mig, men det står møbler i den som han vill ska stå kvar! Ehh i helvete heller! De enda møblerna som ska stå i min lægenhet ær mina egna. Gubbe.

Væcktes av en full Mia klockan sex i morse, kul :P
Sen fylldes lægenheten med Carro, Kim, Stian och Jenny också. Som nu åkt øver grænsen till Sverige før att.. Ingen aning! Hoppas Jenny køper med sig det jag sa åt henne att køpa. En ny kalender!! Mitt liv ær alltid nedskrivet i kalendrar och nu tog min slut, panik.

Har tappat rækningen på alla nysningarna idag.

Satt och kollade på mitt schema nyss och insåg att jag har en tung veckas jobb framfør mig..
Men så kom jag på att MAJSAN kommer imorgon också :D
Så sjukt kul.

Kanske man kan træna imorgon innan jobbet? hmm..


Kommentarer
Postat av: mary

jaaaaaaaa:D

2009-08-30 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0