söndag

Nu är jag på besök hos Sanna, Hanna och Tonje!
Vi ska äta lite mat nu och kolla på film :)

Idag var ju duktig och gick ut och sprang en timme på morgonen, sjukt gott!

Och ett meddelande till Jenny för jag vet att du är duktig på att läsa min blogg:

TACK för att du lämnat lägenheten som ett bombnedslag igår och att jag fick städa all din skit efter att ha jobbat i åtta timmar och var jävligt trött. Fick verkligen en överraskning när jag öppnade dörren! Detta kommer du inte ifrån smärtfritt ;)

Tiden går fort och snart åker jag till Sverige och mina tjejer :)
Som jag längtar.

nej nu ska jag vara social!

Kommentarer
Postat av: mary

vi väntar med öppna armar på dig här hemma.

Ta hand om dig vännen.

2009-08-09 @ 18:09:26
Postat av: Jennybennyboooo

Sorry sorry sorry, jag skulle skriva ett sms men hann inte, de var så att jag lämnade lägenheten ganska fin, sen satte jag mig på bussen, kom en liiiten bit. Sen kom jag på FUCK min datorsladd. Så jag fick vända, fick sjukt bråttom och då, toppen på isberget. Mitt hjul på väskan va helt fuckut, så jag sprang upp i boden hittade en väska. Fick bara slänga ut allt som var i och bytta, sprang till bussen och kom iväg. Jag e faktsikt suuuuuper ledsen för detta. Pusss love u

2009-08-10 @ 09:29:38
URL: http://ericahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0