sjuk.....

mm.. toppen! Jag är sjuk. Mår som ett rövhål..

Just nu vill jag bara hem till Sverige och mina vänner..
längtar så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Ska försöka ta mig till jobbet imorgon, jobba stenhårt åtta timmar så att tiden går fort, sen hem och lägga mig och sova så att tiden går ännu fortare till fredag morgon klockan 07.30 då jag kommer sitta på bussen till Sverige. Ska sova på bussen, byta i Halmstad, sova på den bussen också, vakna i Ljungby och krama om alla så hårt jag kan!

Som ni kanske förstår så är saknaden och efterlängtan stor!

Det är så tomt i lägenheten utan Jenny, hon tar så stor plats! Inte kroppsmässigt, det visste vi ju redan.. Men med sitt eviga tjat, sina "blonda" kommentarer, sitt prat (hon pratar hela tiden men jag stänger av och efter tio minuter säger hon "eller hur" och jag svarar "mm, aa" fast jag inte lyssnat på vad hon pratat om), sitt eviga ost ätande (hon har ju inte fått smeknamnet "musen" för intet) Jag saknar henne faktiskt redan, det trodde jag inte efter i lördags. Men så är det.
Men hon verkar ha det bra i Turkiet, hon behövde det efter all stress på jobbet! Sen blev det en liten kärlekstripp ocks, så om det blir officiellt när hon kommer hem :) Me like!

Ska nog börja packa lite ikväll, om jag orkar. Då kommer det kännas bättre.
måste bara säga det igen, jag längtar!!

Nu ska jag lägga mig, hoppas jag blir frisk och hoppas att klockan vill gå fort.





Kommentarer
Postat av: Jonnajonnajonnajonna

Erica! När kommer du till Sverige nästa gång? Vi måste ju få komma till dig och hälsa på också, innan alla åker iväg!:D

2009-08-18 @ 15:26:55
URL: http://liilyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0