play back time?

Sova ca 12 timmar men ændå ær jag trøtt! Har førmodligen sovit før mycket :P
Gør ju inget annat æn att jobba och sova.. haha.

Sitter och tænker på hur mycket jag saknar skolan! Hur gærna jag vill børja om de tre sista åren och gøra dem precis lika bra som de var, om inte ænnu bættre! Ta vara på vartenda dag, varje rast, varje lektion och varje studentfest. Kænns som att det aldrig kommer bli sig likt att komma tillbaka till Ljungby, folk har flyttat och jobbar och sånt. Saknar draget i studentfesterna. Vinbrænnbollen, julbordet, mexican night, allt!! Lite hemlængtan har jag nu. Men det kommer och går! vissa dagar bara tænker man på att man saknar allt och vissa ser man allt positivt och framåt.
Jag saknar iaf mina vænner varje dag.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fræsha upp mig lite innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0