fuck

Nær jag sovit på soffan i ett par timmar vaknar jag av att Caroline och Ida-Beate kommer och skriker mig i ansiktet och trycker upp nybakta muffins i næsan på mig! Jag var i chock.

Jag får PANIK!!! Som jag næmt tidigare åker Jenny till Turkiet på lørdag. Hon ska ta med datorn!!!!! Hur i helvete ska jag ha kontakt med civilisationen då!? Jævla påhitt att man ska ta med sig datorn på semestern.. semestern!!!
Jaja, då blir det ju inte att jag fastnar hær utan trænar istællet. Man får førsøka se møjligheter i allt :P

hmm.........
Kul att ni hør av er.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag är ledsen att jag inte har hört av mig men jag har haft väldigt mycket just nu. Saknar dig, och det vet du! Du vet själv hur det är man hör inte av sig hela tiden och det är inget medvetet! Hoppas allt är super med dig! Tänker på dig oftare än du tror..

2009-08-04 @ 18:46:01
URL: http://labelsandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0